Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


tisdag 17 oktober 2017

Tisdag, ska läsa klart min bok, handla och tvätta.

Under tiden ska redigeringen av Nikki mala i huvudet, har jag tänkt.
Jag sätter igång rent fysiskt i morgon efter träningen som jag verkligen behöver. Eftersom mina pass har varit under mina resor så har jag inte tränat på en månad.
Jag hoppas verkligen kunna komma igång igen i november. Just nu har jag inte riktig kontakt med min kropp men träningen ger det (plus väldigt mycket annat.)

Det är väl det.
Jag har inte så mycket mer att säga denna tisdag.

Jo, min förläggare varnade för att det kan bli tomt på nya Sonjor men att en ny fin upplaga är på väg in på måndag!

Vi hörs.
Tjohej.


2 kommentarer:

Elisabet Nielsen sa...

Strykande åtgång!
Grattis Åsa!

Eva-Lotta sa...

Grattis till stor försäljning!