Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




tisdag 5 juli 2016

Alltså, min kropp gör ont precis överallt

efter helgens målning, men nu är i alla fall det klart.
I natt sov jag i nya sängen, och inte särskilt gott.
Men det gör jag inte i nya sängar eller om den råkar stå i ett nytt läge, och inte kändes den särskilt bekväm heller. Nu blev jag varnad för det, så jag ger nog ett bättre besked om en vecka. Till dess får jag väl hoppa lite i den. När träningsvärken är över.

Det finfina med Ikea är i alla fall att man får byta den inte passar mig.

Nu ska jag jobba!


3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Ett elände att byta säng. Hemma. Men på hotell sover jag alltid bra. Underligt. Och det kan vara rena hängmattor, jag sover.
Färgen på väggen var ursnygg!

Ezter sa...

Jag är inte så nöjd med vår nya säng. Tycker den är för mjuk.
När man har målat eller tapetserat känner man av muskler man knappt vet att man har!(Typ i rumpan)

Åsa Hellberg sa...

Snäckan. tack är väldigt nöjd med färgen.

Ezter: och benen!