Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

(23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy)

DECEMBER
(9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln)
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


torsdag 11 december 2014

Om ni visste vad bra jag är

på att jula i år.
Pyntet är på plats, bullarna är bakade (var bakade, de är uppätna nu), sultankakan som mamma bakade är nästan slut, och de vita tulpanerna och de vita amaryllisarna har precis spruckit ut.
Granen glittrar, barnet är snutet och själv sitter jag i soffan och lyssnar på musik eftersom jag har kommit på att man kan lyssna på julmusik på Spotify.
Det här är min favorit. Jag blir tårögd när jag lyssnar på den.
Sissel och Tommy.
Grymt!

4 kommentarer:

Ezter sa...

Den är min favorit av julsånger också!

Spader Madame sa...

Underbart Åsa, men julen kommer om någon vecka! ;-)

Åsa Hellberg sa...

Spader: jag vet. Jag kommer att vara trött på den när den väl kommer.

Spader Madame sa...

Asch! Det är härligt att få gå all in ibland.