Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




torsdag 21 januari 2016

Har ni tänkt på att ordet tänk

används i tid och otid numera.
Det tänket, har blivit ett uttryck som tydligen är användbart.
Gillar vi det?
Not so much.

Det var dagens klagomål.

Nu ska jag strax åka och träna, sedan skriva och senare ska jag på party.
ALLT det där, och vilket tänk jag hade runt det, kommer jag att återkomma till senare.
Det är jag rätt säker på.

1 kommentar:

Ezter sa...

Det finns flera sådana där störiga ord, tycker jag!