Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 28 januari 2016

Nu är mitt foto

från Mamma Mia the party upphängt i hallen.
Jag är supernöjd.

Annars då? Jo, tack.
Jag ska träna och jobba, that's it.
Wohoo.

11 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Vilken härlig bild!

Åsa Hellberg sa...

Ja, visst blev den bra.

cyndi sa...

Perfekt.
Du gjorde det.
En sån där bild man kan titta på länge och upptäcka nya saker.
Och fantisera om människorna.
Är den monterad på nåt, typ hårt?

Ezter sa...

Jättefin!

Åsa Hellberg sa...

Cyndi; ja, det har skön energi. Monterad på en träram

Ezter; eller hur! :)

Snäckskalsdalen. sa...

Snajdigt! Och du är väldigt snajdig på bilden under också! Varför inte hänga dig också! Eller ja, det kanske var syftningsfel......kram

Karin Härjegård sa...

Ja, vilken härlig bild! Livsglädje!

Simona sa...

Vilken härlig kväll det var!

Åsa Hellberg sa...

Simona; ja, verkligen!

Anonym sa...

Härliga färger!
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Sanna; ja, jag tycker det också! :)