Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




lördag 9 januari 2016

Jag har sovit i elva timmar.

ELVA.
Som en tonåring. Vaken bara när jag skrek "tyst" till Misse.

Nu ska jag ut och borsta av en och en halv decimeter snö från bilen och försöka starta den.
Om inte, så ringer jag Falck assistans som jag har en extraförsäkring hos.
Med noll i självrisk.
(Bra tänkt där, Hellberg!)
Och så åker vi och fixar ett nytt batteri helt enkelt. Det var typ sju åtta år sedan så det är väl dags får man förmoda.




































(Elva timmar.
Fasiken vad skönt)


1 kommentar:

Ezter sa...

Vi har också Falcks, men bara utnyttjat det en gång.