Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00

26 oktober Fjällbacka Stora hotellet
27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00
28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 13.00-15.00

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

JANUARI 2018
29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk


onsdag 24 maj 2017

Fem dagar på mig innan jag måste lämna manus igen.

Mitt förlag tycker inte att det är mycket men det tycker jag, så för att mota bort stressen som jag känner är jag uppe tidigt och har påbörjat tvättningen som var rent nödvändig idag.
Nu har jag packat upp manuset som kom igår eftermiddag.

Manusbunt och två öppna datorer - på den ena ett manus som är rent från kommentarer som jag ska skriva i. Och på den andra datorn ett manus med alla de kommentarer som inte finns i det utprintade manuset.
Ni fattar att Hellberg behöver vara pigg!

Jaja, jag vet. Det låter inte som om jag älskar att redigera den här gången.
Och det är helt riktigt.
Jag ser fram emot den dagen när en PLAN håller!
Tur att det snart är över.