Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 3 maj 2017

Träning.

Jodå, det är dags nu.
Väldigt många veckor senare och jag tycker att det ska bli ROLIGT.
Har ni hört på maken?

Sedan vet jag inte hur dagen ser ut, det beror lite på när jag får tillbaka Fårdan faktiskt.
Jag skulle säga att jag snarare hoppar över manusarbete idag, än att jag bestämmer mig för något jag ändå inte kan hålla.
Om jag får tilllbaka min bil i vettig tid ska jag åka och hämta mitt pass, annars får det vänta till i morgon.

Planen idag blir istället att lägga in siffror i det nya programmet. Jag kör min gamla dator det här året också. Den funkar ju och det är bara till redovisningen jag använder den.
Igår kväll uppdaterade jag virusprogram och sånt som behövs, och så laddade jag ned programmet till redovisningen.
Häpp!

Det var väl det.
Än så länge en bra onsdag.

Inga kommentarer: