Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september-1 okt, Bokmässa, Göteborg
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
9,10,11 oktober, ej helt fastställt: Vimmerby, Västervik, Eksjö
16, 17, 18 oktober ej helt fastställt: Ystad, Höganäs Båstad.
21 oktober, Sala stadsbibliotek
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy
Ej fastställda datum: Tanumshede, Uddevalla, Lysekil.



torsdag 11 maj 2017

Jag måste säga att jag gillar 55.

Himla bra ålder.
Jag som våndades så vid 52, 53 och allra mest vid 54.

Det  har  gått  över

PÅ TVÅ VECKOR!
Rena magin.

Från och med nu är jag nöjd med allt.
Det känns nästan euforiskt!
Och självupptaget.
Men i mitt nya välmående liv skiter jag förstås i det.

Häpp!