Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00

26 oktober Fjällbacka Stora hotellet
27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00
28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 13.00-15.00

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

JANUARI 2018
29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk


fredag 5 maj 2017

Jag skulle gärna plöja 100 sidor Sonja idag,

vi får väl se hur det gå. Igår fastnade jag. Petade och petade och petade. Det tar tid, kan jag meddela. Dessutom skulle jag kunna peta i eeeevighet och det funkar ju inte. Någonstans måste man säga nu räcker det.
Men det är något speciellt när texten ligger som den ska. Det är då själva broderandet kan ta sin början.
Well.
Jag har till på onsdag på mig. På måndag ska jag på lunch i stan och jag kanske skulle ta datorn med mig och sätta mig någonstans innan dess. Det är ju faktiskt ingen dum idé alls. Andra skriver på café, det kanske jag också kan göra.

Fredag som känns som en torsdag.
Det kan bli en vinnare.




1 kommentar:

Eva-Lotta sa...

Tvärtom här. Torsdagen kändes som en fredag. Vi hämtade våra pass. Behöver jag ens säga hur de såg ut? Ändå såååååååååå mycket bättre än de gamla!