Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:
12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:
2 oktober, Eksjö (ska bekräftas)
3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




torsdag 11 maj 2017

Så jag tvättar.

Bland annat T-shirts som ska med till Cypern.
Så mycket mer avancerat än så behövs inte och jag skulle tro att packningen kommer att se ut exakt som förra året. Det funkade finfint då och gör det säkert i år också.

Sedan ska jag deklarera moms och sånt, vilket kanske tar en stund, och efter det åka till någon optiker och få hjälp med en båge där den ena skalmen (?) har lossnat. Min pyttelilla skruvmejsel är inte pytteliten nog.

Det var väl det.
Torsdag i förorten.
Kallt men solen skiner.




2 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

De där små skruvarna...De har en viss tendens att lossna, man får vara glad så länge man hittar dem!

Åsa Hellberg sa...

Japp, och jag fick hjälp på studs trots att de inte var dem jag köpt bågarna hos.