Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

(23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy)

DECEMBER
(9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln)
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


fredag 18 juli 2014

Jag ser oerhört mycket fram emot dagens skrivpass.

Men måste hänga upp tvätt först.

Jag vet inte riktigt vad det är som gör att det är så galet roligt att skriva just nu, för det är det verkligen inte alltid, men jag tror att det beror på att jag känner att manuset får precis den energi som jag tror att det saknade.
Min förläggare sa inget om det, inte min testläsare Nisse heller, det är en känsla som jag själv har haft ett tag, och då måste jag göra något åt den.
När jag berättade det för förläggaren sa hon däremot kör.

Vad gör ni? Är det någon utöver mina författarvänner och jag som jobbar just nu?

4 kommentarer:

Margaretha Bergman sa...

Fortfarande semester :) åker till Grebbestad över helgen och träffar vänner. Ha en fin skrivardag nu när du är inne i flytet! Ser framemot boken :)

Simona sa...

Jag kämpar på jag med! Höras? Puss!

Anonym sa...

jag jobbar till på tisdag - semester från onsdag. Känns rätt bra faktiskt.
Sanna

Hellen H sa...

jag jobbar hela sommaren å går sen in å sista året i mitt masterprogram :)