Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

(23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy)

DECEMBER
(9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln)
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


torsdag 3 juli 2014

Kvällens film ...

är egentligen två.
På fyran går Miss secret agent 2, som jag inte har sett, och på åttan kan man se ...och så kom Polly. Den gillar jag som tusan. Se den är betyget. Men å andra sidan gillar jag första Miss secret ...
Samma tid på båda, 21.00.

För film blir det denna lite konstiga dag när jag läser och är totalt oaktiv. Möjligtvis är det därför som jag var tvungen att sova i två timmar.
TVÅ.
I sängen. Ovanpå, med en filt på mig. En supermjuk i fleece.
Det kan också bero på ett lågtryck som de senaste timmarna har legat parkerat över min förort.

Jag ska gå ut i regnet nu.
Misse behöver tack och lov mat.

Vad gör ni, har ni semester?

4 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Hon är kul Sandra Bullock!

Anneli Stålberg sa...

Har semester och har precis sett Miss secret agent 2. Jag älskar semester.

Åsa Hellberg sa...

Snäckan och Annei:
Jag såg Mamma Mia istället, får ta miss Agent en annan gång!

Åsa Hellberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.