Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




söndag 23 augusti 2015

Att få inbjudningar till en massa grejer och event

är ju trevligt.
Men någon verkar ha placerat mig på en lista över modejournalister, och jag tror möjligtvis att jag har blivit ihopmixad med Åsa Hellberg, som jobbar på tidningen Amelia.
Så under modeveckor blir jag inbjuden på diverse, som till exempel till Pierre Roberts pressfrukost och visning nästa vecka.

Jag tackade som vanligt nej, och då fick jag ett erbjudande om att i alla fall ta emot pressmaterialet. Jag tackade nej till det också, men nu ångrar jag mig lite. Tänk om det var snygga trosor och sånt i påsen. Eller en duschcreme kanske?
Vad de har för produkter nu för tiden vet jag inte, på min tid hade de kakmascara man spottade i. Ewh, vad äckligt när man tänker på det nu!

Det skulle vara skönt att avsäga mig mejl om alla dessa trevligheter, men det är ständigt olika inbjudare så någonstans måste mitt namn ligga tillsammans med mejladressen.

Jaja.
Nu ska jag lägga mig i min soffa och sedan hasa mig in i sovrummet.
Det är en sådan kväll i Farsta.

2 kommentarer:

Ezter sa...

Synd om den Åsa som inbjudan avser! Ett tag fick jag mejl om kallelse till olika gammaldansevents. Till sist kontaktade jag flera av avsändarna, det visade sig att i min adress fanns ett "v", hon som hette samma hade "w". Ingen tackade för att jag meddelade,. men jag slapp fler inbjudningar ;)

Åsa Hellberg sa...

Ja, det är väl så jag måste göra, antar jag:)