Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




onsdag 5 augusti 2015

Barbara Taylor-Bradford,

fortfarande aktuell, kommer sin första bok på svenska på evigheter.
Harper Collins släpper Familjerna på Cavendon i oktober.
Det ser jag fram emot, har nog inte läst henne sedan Emma-serien, och det måste väl ha varit 80-tal.
Minns att jag älskade hennes böcker.

Nu är hon själv över 80, but still going strong.
Kul.
Jag ska också skriva när jag är lika gammal (pepparpepparpepparpeppartvitvitviiiiiiii)

3 kommentarer:

Rose-Marie Bergström, Timrå sa...

Hej, har precis läst din En liten värld. Sååå braaa!
Inte kul med din axel. Men hoppas det går åt rätt håll så du blir bättre/bra.
Rose-Marie

Åsa Hellberg sa...

Hej Rose-Marie, tack vad glad jag blir! :)
Det kommer att bli bättre, tack och lov.

Sofia Fritzson sa...

Har aldrig läst något av Barbara, men jag hoppas att jag också skriver böcker när jag är i den ådern :)