Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




tisdag 18 augusti 2015

Inte gick min tandvärk över, inte.

Men nu har jag fått en tid klockan 15.50.
Urtrevliga människor.
Ringde upp och brydde sig. Det finns nämligen tillfällen när man får tycka synd om mig (de är få), men nu är ett sådant (tips, tips.)

Klinikens namn får ni när jag har varit där och blivit ännu mer välbehandlad.

Så länge fortsätter jag att knapra piller och jag ska också ta fram Gloria för att rätta till ett par saker som jag har tänkt på.
Sedan åker hon iväg till en kompis som har lovat läsa och som har den expertisen som behövs för att säga att jag har beskrivit saker och ting korrekt (i alla fall så gott som.)

På torsdag är det fotografering. Tjohej, tjohopp, vad roligt!

2 kommentarer:

Ezter sa...

Hoppas de är snälla mot dig när du kommer dit :)

Åsa Hellberg sa...

Tack Ezter:)