Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




lördag 29 augusti 2015

Jag hatar det här fina vädret.

Vad hände med det utlovade regnet?
Det regnar aldrig här, är tamejfan som rena rama Medelhavet och jag är trött på det nu.
Ge mig höst, svalka, mörka kvällar och jättemycket pengar.
Är det verkligen för mycket begärt, 29 augusti?

I Fjällbacka är det VM i makrillfiske, håll till där istället!



3 kommentarer:

Annika Estassy Lovén sa...

Nu fick jag jättedåligt samvete eftersom vädret gör mig så lycklig!

Åsa Hellberg sa...

Ja, skäms tamejtusan!

Heléne (Bokglam) sa...

Vad glad jag blir att någon annan känner som jag. Är också så urbota trött på solen. Och på människor som tycker att det är så skööööönt. Men idag (1 september) så verkar ÄNTLIGEN regnet komma. Halleluja!