Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




måndag 31 augusti 2015

Och sen, en grej till om gårdagens gala.

HUR har jag fullständigt missat att det finns ett teveprogram som heter Morran och Tobias. Jag har aldrig ens hört talas om det.
Att det har gått på Svt fattade jag igår, men när då? Elva på förmiddagen.

Jag vet ALLT om teve, och så har jag missat det som vinner pris för bästa program.
Snopen är ordet för dagen.

2 kommentarer:

Agneta sa...

Kollar sällan på tv, och gårdagens gala valde jag att undvika. Ett bra val :)
Idag ska jag fortsätta skriva.

Robert W sa...

Jag kände faktiskt till dem, men det berodde enbart på mina barn!
Men Bubben då... Det draaaar...