Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg :
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00
30 september, Bokmässa, Göteborg:
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




tisdag 25 augusti 2015

Om jag börjar jobba nu,

får jag väl somna om senare?
Tack.
Tänkte väl det.

Hittills den här morgonen har herr katt kräkts två gånger - i mitt sovrum - och jag tog det som ett tecken på att göra något istället för att ligga kvar och fundera på om kaffe är en bra grej eller inte.

Idag ska jag bara jobba. Inget hushållsarbete, ingen tvättstuga, inget som stör eller avbryter.
Bara jobb.
Jag tycker hemskt mycket om de dagarna.



1 kommentar:

Simona sa...

Jag vaknade också tidigt. Ska jobba jag med.