Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

26 oktober Fjällbacka Stora hotellet
27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00
28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

JANUARI 2018
29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk


måndag 19 september 2016

I går kväll

insåg jag att jag behöver ändra en premiss i åttan, så det är väl det jag kommer att ägna dagen åt. Tror att det tar en stund.
Och så tänker jag glo argt på Misse som har haft en av sina pipmorgnar. Han är inte så himla populär just idag, kan jag berätta.

Jag somnade sent igår.
Såg på Youtubeklipp från intervjuer med Bridget-gänget.
Sa jag att Renée Zellweger var grym?


2 kommentarer:

verodewall@hotmail.com sa...

Hej Åsa!
När kommer nästa bok?

Hälsningar Veronica, som gillar dina böcker med "bra" slut.

Åsa Hellberg sa...

Tack:) Nästa kommer om ett år.