Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:
12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:
2 oktober, Eksjö (ska bekräftas)
3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




torsdag 8 december 2016

Det är helt sjukt

vad jag inte gör någonting.

För ett par timmar sedan fick jag för mig att jag kände mig lite susig i knoppen och la mig i sängen en stund.
Jag är fortfarande lite sockerdrickig men det kan mycket väl ha att göra med att jag har suttit i soffan hela dagen och läst tidningar.
På riktigt.
Det kan inte vara friskt.

I morgon ska jag i alla tvätta. Det betyder lite kroppsrörelser.
Och på lördag ska jag ha en Åsadag på stan inklusive julkonsert, och i det ingår promenad om än i butiker mer än ute i naturen.
Jag blir trött bara jag tänker på det.

Kanske bra att jag vilar idag ändå.

Gäsp.