De tror inte att jag har sagt upp det (uppenbarligen) och när jag äntligen fick till ett nytt avslut (se nedan) så fortsätter de ändå att fakturera mig, senast idag för maj månad.
"Jag har nu gjort avslut på dina tjänster till och med 31 mars.
Du får även en bekräftelse på detta
Får verkligen beklaga om det har uppstått något missförstånd i tidigare dialoger med oss."
Det "missförståndet" har hittills kostat mig 3 200.
Varning är nu utfärdad. Man får göra misstag i min värld, men man står för dem.
Det gör inte Bredbandsbolaget och det kan kanske vara bra att veta.
4 kommentarer:
Hmm, det ska jag lägga på minnet. Bredbandsbolaget tänker jag inte anlita. Jag kan vara väldigt långsint när det är något företag som krånglar med kunderna.
Det låter inte klokt!
Vilka jäkla rövarfasoner, skäms på dem.
Ta kontakt med konsumentverket och be dem om hjälp - du ska ju inte betala för sådant som du sagt upp!
Sanna
Skicka en kommentar