Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 20 april 2015

Åtta månader efter att jag sa upp abonnemanget

med Bredbandsbolaget, fortsätter de att skicka fakturor och om jag inte betalar går det till inkasso.
De tror inte att jag har sagt upp det (uppenbarligen) och när jag äntligen fick till ett nytt avslut (se nedan) så fortsätter de ändå att fakturera mig, senast idag för maj månad.

"Jag har nu gjort avslut på dina tjänster till och med 31 mars.
Du får även en bekräftelse på detta


Får verkligen beklaga om det har uppstått något missförstånd i tidigare dialoger med oss."

Det "missförståndet" har hittills kostat mig 3 200. 

Varning är nu utfärdad. Man får göra misstag i min värld, men man står för dem.
Det gör inte Bredbandsbolaget och det kan kanske vara bra att veta.

4 kommentarer:

Robert W sa...

Hmm, det ska jag lägga på minnet. Bredbandsbolaget tänker jag inte anlita. Jag kan vara väldigt långsint när det är något företag som krånglar med kunderna.

Ezter sa...

Det låter inte klokt!

Simona sa...

Vilka jäkla rövarfasoner, skäms på dem.

Anonym sa...

Ta kontakt med konsumentverket och be dem om hjälp - du ska ju inte betala för sådant som du sagt upp!
Sanna