Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


lördag 28 maj 2016

Jättereportage i Bohusläningen

är ju hur roligt som helst.
Jag var med när jag släppte Casanova för sju år sedan, me ingenting sedan dess.




Idag är det sista stoppet på min turné och jag har en stark känsla av att vilja gå i idé efter det. 
Maj har var en enastående månad på alla sätt och vis men nu är det dags att vända inåt och bara göra små korta utflykter i det vanliga livet.
Jag hoppas förstås att jag får fler möjligheter att prata om min nya bok, men just nu när inget är inplanerat kan jag ju lika gärna ägna mig åt nya manus. 

Hoppas att ni får en störtskön helg!

2 kommentarer:

Linas drake sa...

Fina bilder i Bohuslänningen. Det låter som om du har haft en lite hektisk period. Hoppas du får en skön lite lugnare tid nu då, och så hoppas jag att ditt öga snart blir bra igen.

Robert W sa...

Vad roligt!