Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 2 maj 2016

Hallå?

Är det verkligen inte fler av mina bloggläsare som vill ha Gloria? (Se nedan)
Då kommer ni att få en tråkig månad här, för hela maj kommer att handla om den boken.
Hehe.

(Om ni nu ändrar er när jag har skällt lite så anmäl er i inlägget under. Puss)

10 kommentarer:

Ezter sa...

Ser fram emot dina inlägg, jag har ju redan hurrat ;)

cyndi sa...

Jag vill såklart.
Har inte sett att du har frågat.
Pga Norge.

Annika R sa...

Jag har läst dina andra böcker med stor behållning så jag säger, Hurra att det kommer en ny bok!

Anonym sa...

Jag tycker mycket om dina böcker och att läsa din blogg varje dag är mysigt. Så jag säger HURRA!
Ulrika

Hanna Lans sa...

Klart jag vill, men jag tänkte ju helt krasst köpa den på tisdag. :)

Spader Madame sa...

Säger som Hanna! :-)

Helena sa...

Klart det går att anmäla sig ;-)

Unknown sa...

Å nej! Så går det när man missar att läsa blogg en dag. Anmäler mig om det inte redan är försent 😮
Ha en underbart härlig tisdag!

Unknown sa...

Å nej! Så går det när man missar att läsa blogg en dag. Anmäler mig om det inte redan är försent 😮
Ha en underbart härlig tisdag!

Britt sa...

Håller med föregående talare, måste ha missat totalt att det även här skulle lottas ut en bok...
Anmäler mig självklart, Hurra
Ha en bra dag för det tänker jag ha denna ledigtisdagen!