Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 12 maj 2016

Bildkavalkad

Sus, Anna och Ann på väg till eller från Operan.


Catharina och jag

John (redaktör) Karin (förläggare) och Simona

Min fina Jonathan och Linnea

Nisse med sin brorsa Peter och mig.

Christina Knochenhauer som knochade oss med sin sång!

Varg och Simona

Stefan och Adam 

Susanne och jag

Från vänster Simona, Sandra, jag, Pamela, Pernilla, Maria och Susanne. Alla skrivbönor.Bland annat.

Jag betraktade gästerna från balkongen när de kom.




Vink vink

8 kommentarer:

Elisabet Nielsen sa...

Härliga bilder, Åsa!

Åsa Hellberg sa...

Tack, Elisabet:)

Spader Madame sa...

Vink, vink!

Åsa Hellberg sa...

Spader: :)

Ezter sa...

Tack för titten :)

Simona sa...

Älskar sista bilden!

Det var en bra release.

Snäckskalsdalen. sa...

Så festligt och så roligt! Helt fantastiskt! Hur känns det? Magiskt?! Kram och gratulerar till framgångarna!

Katarina Persson sa...

Det var en fantastisk release, och jättekul att få vara där. :) Håller tummarna för boken på topplistorna nu :P