Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


onsdag 25 maj 2016

Tvättstuga och party,

det är så den här dagen ser ut.
I morgon ska jag till ögondoktorn igen, ett besök som har varit planerat längre än glaskroppsavlossningen (koll av tryck) och det passar ju superbra eftersom läkaren på ögonakuten tyckte att jag skulle göra ett återbesök.

Efter det, om ögat inte är för preppat med grejer som bedövning och pupillutvidgning, ska jag på lunch med agenturen.
På fredag är det signering i Åkersberga och på lördag det allra sista stoppet på min turné, i Farsta.
Sedan är min intensiva maj över.
Jag ska summera i juni, för just nu måste jag fokusera på kattkräkssoffkuddar som måste med i tvätten.
Det är tvära kast.




2 kommentarer:

Ezter sa...

Intensivt nu! Hoppas läkarbesöket var bra!

Helena sa...

Jag tror det där med tvära kast kallas vardagsliv. Men ibland blir det för mycket av det goda. Se till att du får lite vila också!