Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 6 november 2016

Jag älskade Fantomen

Och är så glad för det eftersom mina förväntningar inte var särskilt höga. Men allt från sånginsatser till kostym och scenografi var magiskt.  Jag rös konstant och till och med snyftade vid ett tillfälle.
Det här är Emmi Christensson som spelar Christine.
Enastående!
Det var hon som fick mig att gråta.
Vi satt längst fram, därav bra bild!

2 kommentarer:

Simona sa...

Det var en fantastisk kväll. Och vilken bild!

Åsa Hellberg sa...

Ja, verkligen. Tack för att du bokade!!