Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




måndag 16 januari 2017

Jag har fortfarande inte fått dokumentet från Teresa,

men det gör inget alls än så länge. Jag har klippt ut delar som jag jobbar med och får helt enkelt klippa in dem igen när jag är klar.
Utan att säga för mycket kan jag berätta att det är en historia på två plan. Dessa två ska funka ihop, men också separat.
Det är pyssligt och roligt och uppslukande.

Just nu väntar jag på att Jonathan ska höra av sig. Jag har lovat att skjutsa honom när han får tag på firman han ska hämta grejer hos. Förhoppningsvis är inte det mitt i eftermiddagstrafiken för köer är inte min grej när det inte behövs.

Ungefär så.
Måndag.
Helt okej dag, så här långt!




1 kommentar:

Eva-Lotta sa...

Hoppas körningen gick bra!