Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:
12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:
2 oktober, Eksjö (ska bekräftas)
3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




måndag 9 januari 2017

Så jag ska träffa kidsen idag.

Ta tunnelbanan, tänkte jag. Bion är tidig, vi ska gå på Hötorget och jag slipper leta parkering (även om jag nu oftast ställer mig i garage för att jag till sist inte orkar leta längre.)
I morgon ska jag också till stan, på födelsedagskalas, men det är senare och på Kungsholmen, så då är bilen given.

Alltså, min bil. Mitt lilla hjärta. Jag är glad så länge hon håller. Det låter oroväckande underifrån just nu. Kan vara någon avgasrörsaktigt ... Inte vet jag och just nu orkar varken jag eller min ekonomi med mer reparationer.
Hon ska besiktigas innan sista februari. Vi får väl se vad de säger om hennes kondition.
På väg till och från stan ska jag läsa det jag måste läsa för mitt manus. Det får bli dagens arbetspass utöver en snabb koll på det jag skrev igår.

Vi hörs kanske sen.
Tjoho!




3 kommentarer:

Kristina W sa...

Åh nu blev jag också sugen att gå på bio!

Eva-Lotta sa...

Hoppas filmen är bra!

Åsa Hellberg sa...

Supermysig film, tecknad, SING heter den.
Vi såg den engelska versionen och det SVÄNGER kan jag meddela:)