Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

(23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy)

DECEMBER
(9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln)
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


torsdag 6 april 2017

Jag har inte kommit igång än,

istället tvättar jag för fullt.
Efter det har jag tänkt mig att handla och först därefter ta tag i dagens jobb.
Jag har ungefär 160 sidor kvar vilket inte borde vara några som helst problem fram till söndag eftersom jag nu vet att vi har en omgång till att jobba på. Men det krävs ungefär 50 sidor idag ändå för att jag ska känna mig nöjd. Jag har också ett sista stycke kvar att jobba på och det kommer att ta minst halva söndag i anspråk.

Men utan en omgång till hade jag suttit i skiten rejält. Nu blev det lite tiddelipom över det hela vilket nog är väldans bra både för mig och för min text.

Torsdag.
Bra dag, så här långt.


1 kommentar:

cyndi sa...

Kommit igång.
Har inte jag heller.
Pustar ut.

Borde väl också tvätta.
Inget tiddelipom i tvättstugan precis.