Så här såg det ut när jag gick in på deras hemsida idag.
Min bokning av ett dubbelrum den 14 maj (när vi ska åka till Cypern dagen efter) dök upp direkt.
Inte påskafton en person, som jag hade debiterats för.
Jag fattar fortfarande inte hur det där gick till.
Well.
Nätet gör inte fel (ungefär så sa de när jag ringde kundservice på hotellet) och jag borde förstås ha kollat kvittensen jag fick, för där framgick tydligt att något blivit fel. Blev jag upplyst om ...
Men, det är lätt att vara efterklok.
Ett tips till er är väl då att göra det.
För om man har gjort fel, kan det förstås åtgärdas direkt.
Nu hade den här påskaftonsnatten passerat innan jag insåg att min bokning hade ersatts av en annan.
Efter turer med hotellet fick jag i alla fall idag veta att de backar och låter mamma och mig bo utan att debiteras för mer än det som jag redan har betalat.
Topp, tack, svårare än så behöver det inte vara att få en kund nöjd.
Jag älskar företag som förstår god service.
Nu ser vi fram emot en natt på hotell innan avresan. Det är skönt för oss alla för då hinner jag bädda rent och göra fint för Jonathan och Linnea, istället för att hålla på med det mitt i natten för att mamma och jag ska iväg till Arlanda.
Jag har ju bara en säng numera. Hade vi stannat här hade jag tagit madrasserpågolvet till mig själv, så hade mamma fått sängen. Det hade blivit två lakansbyten på en dag. Från mina, till mammas och till sist nya till Jonathan. Och så frukost. Och duschar. Och packa det sista, etc etc. Det är helt okej när jag är själv, men två är värre.
Ju mindre stress desto bättre.
Nu kan jag istället hämta mamma på centralen när hon kommer med tåget och så kan vi åka direkt till Arlanda och hotellet. Ta en dusch nästa morgon, äta frukost i lugn och ro och sedan promenera inomhus från Sky city till terminal 5.
Tack Clarion Arlanda!
3 kommentarer:
Skönt att det ordnade sig!
Bra att det ordnade sig till din belåtenhet till sist!
Ja, tack!!
Skicka en kommentar