Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




måndag 12 september 2016

Avspark!

Bok åtta.

Jag skulle ha börjat klockan åtta, men yster som jag var inför denna dag så vaknade jag strax före fem och somnade inte om förrän vid sextiden. Så jag sköt uppgången till halv nio, med skrivstart nio.

Nu är kaffekoppen laddad. Jag är nästa tårögd.
(Och nacken har inte varit bättre på hela veckan, det är ett tecken på att det här blir bra!)

NU KÖR VI!

3 kommentarer:

Ezter sa...

Lycka till!

Anonym sa...

Spännande, spännande - lycka till
Sanna

Simona sa...

wohooo!
Bok ÅTTA - helt GALET!