Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 8 december 2017

Jag måste säga att jag är nöjd med mitt matbord

Och med att jag behöll de genomskinliga stolarna.  Man ser min snorbraiga bokhylla genom dem.

Jag har ett kartonger kvar för jag vet inte vad av det som ska upp på väggen. I dem ligger foton och solspeglar. Jag får fundera lite helt enkelt.

I morgon signering och sedan iväg på något urmysigt. Återkommer!

4 kommentarer:

Simona sa...

Otroligt fint!

Åsa Hellberg sa...

Det blev bättre när jag tog bort fällarna!

Eva-Lotta sa...

Superfint! Roligt att få följa din flytt!

Spader Madame sa...

Det ser supertrevligt ut!