Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


fredag 31 juli 2015

God morgon.

Jag maratonser ju Grey´s anatomy (är på säsong 9 av 10 på Viaplay), och det är en utmärkt spegel eftersom det kryper i kroppen på mig när:

1. Människor inte förlåter direkt ( eftersom jag tycker synd om "förövarna.")
2. Människor inte lämnar det som har hänt direkt- ältar ( eftersom jag kan inte hjälpa till och det gör mig otroligt frustrerad.)
3. Människor inte är tacksamma snabbt nog ( eftersom i min värld gråter man inte över ett förlorat ben, man inser att man kunde dött, och då är man glad/tacksam över det. Att vara glad är det viktigaste.)

Det här knasigheterna är rester från gammal medberoendetid, skillnaden idag är att jag ser, fattar och inte gör något av det.
Men det är intressant att se att jag fortfarande känner så starkt.
Jag älskar tv.

Gårdagens vila gjorde enorm susen och nu ska jag läsa manus ända till på måndag.
Kanske sitta på balkongen en stund om solen fortsätter skina så fint som den gör nu.
Fredag.
En riktigt bra dag i min förort.
Hoppas att ni också får en fin helg.





1 kommentar:

hackers sa...

Lider du ekonomiskt eller behöver du brådskande pengar för att betala dina räkningar? oroa dig inte mer för att du kan tjäna pengar utan stress. Du kan ändra ditt liv på bara 18 timmar. kontakta (obegränsade hackare) för en tom [ATM SMART CARD] idag och vara bland de lyckliga som dra nytta av dessa kort. Detta PROGRAMMED blank ATM SMART-kort kan hacka in i någon ATM-maskin, överallt i världen. Jag fick veta om denna BLANK ATM CARD när jag letade efter en långivare online för en månad sedan. Det har verkligen förändrat mitt liv för gott och nu kan jag ta av min familj. Minsta pengar jag får på en dag med detta kort är ungefär $ 5000. Varje dag har jag tillräckligt med pengar för att ta hand om min familj. Även om det är olagligt finns det ingen risk att fångas, eftersom den har programmerats så att den inte kan spåras, och det gör CCTV-värdet värdelöst när du drar pengar. För detaljer om hur man får ett kort idag , maila hackarna på detta email: unlimitedhackersnetwork@gmail.com