Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 7 juli 2015

Men alltså,

tror ni inte att jag hade bokat läkartiden när jag faktiskt sitter på tåget tillbaka från Varberg på fredag.
Grrrr.
Nu fick jag en ny tid, på torsdag nästa vecka.
Vanligtvis får man tider direkt i Farsta, men uppenbarligen inte under sommaren.

Jaja, de hade ändå inte kunnat ta bort någon smärta, jag är ärligt talat mest ute efter remisserna till röntgen.

Nu börjar jag dagens arbetspass. Är på sidan 50 ungefär och tuffar långsamt på framåt. 20 sidor om dagen är lagom redigeringsfart för mig just nu.

Inga kommentarer: