Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




fredag 3 juli 2015

Jag börjar med att tvätta, jobba

och handla, sedan åker jag till stranden igen.
Jag har alltid gillat att göra samma (om det är bra samma) och kan med lätthet låta min dagar se exakt likadana ut, precis som jag kan äta samma mat dag efter dag efter dag.
Rutiner är underbart om ni frågar mig.

Så vi hörs senare för nu måste jag sortera tvätt.
Tjohej!

3 kommentarer:

Ezter sa...

Jag äter nästan alltid samma frukost, samma lunch...
Idag åker vi till husvagnen. SEMESTER!

Åsa Hellberg sa...

Underbart!!

Cicci H sa...

Rutiner är bra men eftersom jag jobbar i kök äter jag inte samma dag efter dag. Där behöver jag omväxling om jag ska få ner det.