Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




tisdag 14 juli 2015

Jag har inte haft tid att redigera än,

jag har pratat OMSLAG och TITEL på Gloria, med min förläggare.
Vi fotar i slutet av augusti, och innan dess ska designern ha gjort en skiss på hur det ska se ut.
Iiiii.

Nu har jag huvudvärk och antagligen lite feber, trots mitt strålande humör, och måste nog lägga mig en stund.
Armen?
Vilken arm?
Förstår inte vad ni pratar om IDAG.
(Fatta det då, den som var ett helvete igår!)

God natt.

2 kommentarer:

Simona sa...

Så jäkla fab (med omslaget, alltså, inte armen)

Åsa Hellberg sa...

Ja, jag vet! :)
We have a plan!