Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




onsdag 1 juli 2015

Jag läser min gamla coachingblogg

och där är jag ju jätterolig.
Hur kan sånt bara ta slut.

Dessutom äter jag godis för att jag är för smal.
Va???

2 kommentarer:

Ezter sa...

För smal, ja, det var man en gång i tiden...

Cicci H sa...

Är den bloggen offentlig? :-) Tycker du är rolig nu iaf. Angående lättrörd så är vi två. Sonen brukar roa sig med att kolla in mig när "det börjar närma sig" istället för filmen. Han känner sin mamma, haha.