Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




måndag 20 juli 2015

Jag pratar aldrig om medberoende

längre.
Andra har tagit över stafettpinnen, och med den äran.
När jag släppte Casanovas kvinna 2009, fanns det nog inte en svensk tidning som inte plockade upp historien (jo, någon, men jag hade en känsla av att jag var med överallt där ett tag.)
Det var rätt ensamt, är väl en bra summering av den perioden.

Därför var det begåvat av Sanna Lundell och Ann Söderlund att göra det där tillsammans, dels tv-programmet och sedan boken.
Igår sommarpratade Sanna.
Ensam.
Ett jättebra program.
Hon är spot on i allt hon säger, och igenkänningen är hög i det Hellbergska hemmet.

Här är länken till programmet. 

(Det finfina med att lyssna efteråt är att man kan välja bort musiken, det gör i alla fall jag.)




2 kommentarer:

Ebba Range sa...

Har lyssnat ... två gånger. Älskade Djävulsdansen!

Åsa Hellberg sa...

Ja, jättebra!