Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




tisdag 14 juli 2015

Skrivtävling i Hemmets

och finfint pris.
Här.

Själv skrev jag ingenting idag, jag tar helt enkelt en sjukdag.
Armen är fortfarande finfin, men näsan rinner, halsen svider och huvudet är tungt - så jag kollar gamla avsnitt av Grey´s.
Damn, vilket bra serie.
Och vilken skådis Kathrine Heigl är.
Jag tycker inte att hon har fått riktigt bra roller efter den här serien, tror att hon skull klara även tyngre dramer.


Jag tycker förresten att alla är bra skådisar.
"Preston Burk", till exempel. En briljant porträttering av en självgod, stolt, but yet sårbar kardiolog.

Nu ska jag ta piller!

2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Tack! Ingen brådska, jag förstår om du har så ont i armen, ta det lugnt! Usch och fy och tvi. Ser fram emot boken när än det blir!
Kram och krya på dig

Åsa Hellberg sa...

Tack Snäckan!