Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg :
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00
30 september, Bokmässa, Göteborg:
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




söndag 19 juli 2015

Sommarkort

9 kommentarer:

Sofia Fritzson sa...

Åh, vad fint! Jätteläckert!

Simona sa...

Woho, tjusigt!

Åsa Hellberg sa...

Tacktack. Nu slutar vi med finet tycker jag och går vidare. Tjohej, vad selfies med bara mig själv inte är kul! :)

Ezter sa...

Jag förstår hur du menar, för min del ville jag bara se frisyren. Sig själv på bild är inget jag heller gillar. Men frisyren, den blev kanon!!!

Åsa Hellberg sa...

Haha, tack ezter. Ja, jag blev supernöjd!

Åsa Hellberg sa...

Haha, tack ezter. Ja, jag blev supernöjd!

Åsa Hellberg sa...

Haha, tack ezter. Ja, jag blev supernöjd!

Annika Estassy Lovén sa...

Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt, förutom att jag gillar det.

Åsa Hellberg sa...

:-)