Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




onsdag 15 juli 2015

Vaknade fem.

Drack kaffe, åt ett ägg, tog två Alvedon och nu är jag tillbaka i min säng. Älskar att ha en tv i sovrummet.
När jag har svettats ut febern tänker jag nog somna om.
Det blir ännu en sjukdag i den här familjen.
Snorhooo!

4 kommentarer:

Robert W sa...

Jag gick också upp fem, men det berodde på att väckarklockan ringde då. Vi ska visst till Ullared idag...

Helena sa...

Krya på dig!

Simona sa...

Men du, vad ÄR det där för film?

Åsa Hellberg sa...

Robert; lycka till!:)

Helena; tack!

Simona; Graham Norton, en bild på Harrison Ford i Trick or treatkläder med sin fru och son.