Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 22 juni 2014

Vattenpark och födelsedagsfirande.

Det var så det såg ut igår och alltihop var kanon.

Idag har jag skjutsat mina ungar till flyget.
Jag har kört bil sedan vi kom hit och det går finfint, men idag lämnade jag tillbaka "min"som jag har haft i två dagar. När sonen och flickvännen har åkt behöver vi inte den längre.

Idag ska vi till Soller. Vädret är galant, i alla fall idag och i morgon, sedan ska det visst regna en dag eller två.

Hur har ni det?





3 kommentarer:

Simona sa...

Det är jävligt kallt här hemma.

Ebba Range sa...

Åh - i Pto. Soller har jag bott många, många gånger.
Tog spårvagnen in till Soller och började bergsvandringarna därifrån mot byarna Binarix och Fornalutx - utan guide. Målet var toppen av El Ofré - 1000 möh. Grymt! Rekommenderas varmt!
Ha det så härligt i fortsättningen ...

Ezter sa...

Det är rätt kyligt, kommer några rejäla skurar, men det kunde varit värre!
Så underbart att du lyckades hålla allt så hemligt! Grattis till det!