Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 11 juni 2014

Äsch.

Jag fick ta bort morgonens första inlägg.
Det var en finfin dansk recension som hade en färg som inte funkade här.

Idag ska jag till Sturebadet och träffa mitt förlag.
Det enda jag vet är att vi ska ses där klockan tio och att jag ska anmäla mig i receptionen och ha slappa kläder.
Väry spännande.
Jag rakar benen för säkerhets skull!

Sedan ska jag köpa klänning till Nisse stora födelsedag på midsommardagen.
Han har inte en aning om vad vi ska göra, och är påtagligt nervös.
Hahahahahaha.

3 kommentarer:

Ezter sa...

Spännande med att inte veta vad som händer :) Hoppas du hittar en fin, skön klänning nu då!

Shamrock sa...

Hoppas att du fick en bra dag och att du inte rakade benen i onödan

Åsa Hellberg sa...

Ezter: Nä, inte igår. Jag får leta vidare:)


Shamrock: Aldrig i onödan:)