Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:
12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:
2 oktober, Eksjö (ska bekräftas)
3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




onsdag 15 februari 2017

Buhu, men det finns inga alternativ.

Jag har ställt in träningen resten av veckan. Möjligtvis kan jag hinna dansa lite i mitt kök ...

Men jag vinner tre redigeringstimmar idag på att stanna hemma tills jag måste åka till fotograferingen och mina bästa timmar är ju så här dags.
Så. Nästa vecka nya tag. Då ska jag vara ledig och möjligtvis peta lite i manus 9, men allra mest vara LEDIG!

Wohoo.
Nu ska jag jobba!

Inga kommentarer: