Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




lördag 18 februari 2017

God morgon,

sa hon glatt, den lilla författaren som har 120 sidor kvar att redigera tills i morgon kväll.
Men jag är helt redo.
Köksbordet är rensat, kuddarna puffade och växterna vattnade.
Ute skiner solen och det ser ut att bli ännu en fin dag ... inomhus.
Wohoo.

Jag har småångest för utebliven träning den här veckan, så jag har för säkerhets skull bokat in fyra pass nästa vecka.
Om jag kan få in lite frisk luft dessutom kanske jag piggnar till ordentligt under den lediga veckan som jag har gett mig själv.

Nu läsning och lite redigering.
Hurra!

2 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Sol? Vad fuskigt, här är det grått igen!

Åsa Hellberg sa...

Sol hela dagarna!