Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

26 oktober Fjällbacka Stora hotellet
27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00
28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

JANUARI 2018
29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk


söndag 26 mars 2017

Åh, vad han är bra på gråtkranarna, Nicholas Sparks

Och jag köper det rakt av.
The last song. Såg den just på femman.
Buhu buhu.

Nicholas Sparks är mannen bakom The notebook, som väl de flesta känner till, och egentligen tycker jag att det är snäppet för mycket smör för mig. Ändå sitter jag och tjurar.
Men släng in ett litet barn som spelar sin roll som lillebror så att man verkligen tror honom, så är det kört för min del.

Jag ska se en annan film med pappan i The last song, Greg Kinnear, senare ikväll. En film jag har sett förut och minns som oväntat bra och berörande:
Stuck in love.
Den kostar 9 kr att hyra på Itunes.











3 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Den Nicholas Sparks har jag inte läst och inte sett. Gillar honom!

Åsa Hellberg sa...

:)

Kristina sa...

Har du sett Safe Haven? Den finns på Netflix såg jag. Underbar, men också lite jobbig, precis som The Last Song.