Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 30 mars 2017

På det igen.

Jag KAN kanske hinna igenom resten idag (23 sidor) men misstänker att det är lite kompletterande skrivgrejer i manuset som kanske drar ned takten.

Målet är satt till i morgon när jag har tänkt vara ledig, så in emellan tvättstugan jag har på förmiddagen och frissan på eftermiddagen, kanske jag behöver jobba lite till.

Wohoo.
Mot målet.


1 kommentar:

Eva-Lotta sa...

Heja! Jag håller tummarna!