Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




måndag 13 mars 2017

Hurra, då har jag sparkat igång redigeringen.

Det är som vanligt en massa småplock, men inget som jag inte är van vid (med tanke på att jag har en ny redaktör.) Den gamla och den nya verkar jobba ungefär likadant, och noga, vilket ju är jättebra för mig när jag har konstlat till texten så att den nästan blir obegriplig, till och med för mig.
Haha.

Jag vet fortfarande inte hur lång tid jag har på mig, men tänker att jag tuffar på. Jag kan egentligen inte jobba i en högre hastighet med bibehållen kvalitet, då är det bättre att jag jobbar mindre men varje dag.

Ungefär så.
Måndag.
Bra dag så är långt.